Korg

Svensk Kundservice 🇸🇪

–10% NU MED KODEN SPG10

4,4/5 Kundrecensioner ★★★★★

Återbetalningspolicy

Vår policy gäller i 14 dagar. Om det har gått 14 dagar sedan du fick din beställning kan vi tyvärr inte erbjuda dig återbetalning eller utbyte.

För att vara berättigad till en retur måste din vara vara oanvänd och i samma skick som du fick den. Den måste också vara i originalförpackningen.

Varor som inte kan returneras:

  • Presentkort

För att göra en retur måste du visa oss ett kvitto eller ett bevis på köpet.

Vänligen returnera inte ditt köp till tillverkaren.

Det finns vissa situationer där endast en partiell återbetalning kommer att ges: (om tillämpligt)

  • Alla varor som inte är i originalskick, är skadade eller saknar delar av skäl som inte beror på ett fel från vår sida.
  • Alla artiklar som returneras mer än 14 dagar efter leverans.

Artikel(n) som mottagits defekt(er)

Om din beställning levereras till dig helt eller delvis defekt kan du ha rätt till retur eller återbetalning av den/de berörda artikeln/artiklarna. För att göra detta skickar du ett meddelande till följande e-postadress kontakta@min-gosedjur.se vänligen bifoga ett betalningsbevis (t.ex. en skärmdump av det bekräftelsemail du fick när du gjorde din beställning) och ett foto av de berörda artiklarna. Ange också i meddelandet om du vill att de defekta artiklarna ska returneras eller återbetalas.

Avbeställning av beställning (om tillämpligt)

De flesta beställningar behandlas inom 24 timmar. Om du vill avbryta din beställning av någon anledning kan du skicka ett e-postmeddelande till oss på följande adress kontakta@min-gosedjur.se .

Eftersom de allra flesta varor i lager behandlas och/eller skickas inom 24 timmar är det viktigt att du kontaktar oss under denna tid, så att vi kan försöka avbryta din beställning innan den behandlas och/eller skickas.

Ingen begäran om att avbryta din beställning kan beaktas om den redan har behandlats.

Ersättning och kupong (om tillämpligt)

  1. Byt ut din vara mot en annan storlek/färg.

Byten är endast tillgängliga för samma storlek och/eller färg i samma modell. Byte mot en annan produkt är strängt taget inte tillåtet. Vi rekommenderar att du returnerar din ursprungliga vara för återbetalning och sedan gör en ny beställning för den produkt du vill ha.

  1. Uppgifter om återbetalning och kuponger

Som standard är återbetalningsmetoden kreditnotor.

Om du vill få en återbetalning på den betalningsmetod som användes för ditt köp måste du meddela oss via e-post på kontakta@min-gosedjur.se . Beställningar som byts ut eller varor som returneras/byts ut på grund av tillverkarens defekt kommer inte att åsamkas någon återförsäljningsavgift. Avgiften kommer att tillämpas på den ursprungliga beställningen och resten kommer att återbetalas.

Endast det slutliga priset som betalats (efter eventuell rabatt) kommer att återbetalas.

Rabattkoder eller kuponger kan inte utfärdas på nytt och återbetalas inte.

Återbetalningar (om några)

När vi har tagit emot och inspekterat den returnerade varan skickar vi ett e-postmeddelande till dig för att bekräfta att vi har tagit emot den. Vi kommer också att informera dig om vårt beslut om huruvida vi godkänner eller avslår ditt krav.

Om din begäran godkänns kommer din återbetalning att behandlas, och en kreditering kommer automatiskt att tillämpas på ditt kreditkort eller din ursprungliga betalningsmetod, inom ett visst antal dagar.

Sena eller uteblivna återbetalningar (om tillämpligt)

Om du ännu inte har fått din återbetalning ska du först kontrollera ditt bankkonto igen.

Kontakta sedan ditt kreditkortsföretag, eftersom det kan dröja innan återbetalningen bokförs officiellt.

Kontakta sedan din bank. Det krävs ofta en handläggningstid innan återbetalningen bokförs.

Om du fortfarande inte har fått din återbetalning efter att ha genomfört alla dessa steg kan du kontakta oss på följande adress kontakta@min-gosedjur.se .

Byten (om tillämpligt)

Vi byter endast ut en vara om den är felaktig eller skadad. Om du i detta fall vill byta ut den mot samma vara, vänligen skicka ett e-postmeddelande till oss på följande adress kontakta@min-gosedjur.se

Gåvor

Om den returnerade varan identifierades som en gåva vid inköpstillfället och skickades direkt till dig, får du en gåvokredit som motsvarar värdet av din retur. När vi har mottagit den returnerade varan kommer ett presentkort att skickas till dig.

Om varan inte identifierades som en gåva vid köptillfället, eller om gåvogivaren föredrog att ta emot varan först och ge den till dig senare, skickar vi en återbetalning till gåvogivaren och de kommer att få veta att du har returnerat varan.

Leverans av

Du är ansvarig för att betala dina egna fraktkostnader för att returnera din vara. Fraktkostnaderna kan inte återbetalas. Om du får en återbetalning kommer returfraktkostnaden att dras av från din återbetalning.

Beroende på var du bor kan tiden det tar att få din utbytta produkt variera.

Om du skickar en vara som är värd mer än 75 pund bör du överväga att använda en leveranstjänst där du kan spåra försändelsen eller köpa leveransförsäkring. Vi garanterar inte att vi kommer att få den vara som du returnerar.

Gratis leverans

från 568 Kr av köpet*

Svenska leverans

Deliverly överallt i Sverige

100 % säker

PayPal / MasterCard / Visa

10 % rabatt på hela butiken!

Gå med i vår VIP-kundlista och ta del av våra exklusiva erbjudanden, kampanjer, privata försäljningar och få din välkomstgåva.